I ove godine Hrvatska vatrogasna zajednica provodi brojne promidžbene aktivnosti tijekom ljetnih mjeseci sa svrhom smanjenja broja požara i osvještavanja važnosti odgovornog ponašanja.
U sklopu tih aktivnosti nastavlja se suradnja s Hrvatskom radiotelevizijom koja emitira TV spotove kojima upozorava na opasnosti korištenja roštilja, ali i općenito na važnost protupožarne kulture. Na radijskim se postajama unutar HR mreže emitiraju spotovi na 5 jezika koji uključuju hrvatski, njemački, francuski, češki i talijanski jezik. No, brojne su se i lokalne radijske postaje, svjesne važnosti ove teme, također uključile u ovu medijsku kampanju te će tijekom cijele ljetne sezone u svojem programu emitirati navedene spotove.
Temeljem Programa aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara od interesa za Republiku Hrvatsku, svake se godine provode i zajedničke promidžbene kampanje. Tako se i ove godine nastavlja suradnja s Hrvatskim autocestama koje će dijeliti letke na 8 jezika, domaćim i stranim turistima, na prodajnim mjestima ENC-a, a letci će se dijeliti u priobalnim turističkim zajednicama. Hrvatske će šume na svojim oglasnim mjestima na priobalju, a koji uključuju 180 lokacija, na velikim panoima također oglasiti plakate namijenjene domaćim i stranim turistima.
Kampanja koja uključuje oglašavanje na plažama, a koja počinje 1. srpnja, trajat će do kraja rujna i obuhvaća oglasna mjesta na svlačionicama i info panoima. Kampanju podržavaju i Hrvatske šume, Ministarstvo turizma, Hrvatske autoceste, Ministarstvo unutarnjih poslova i Hrvatska turistička zajednica.